Vy se ptáte, my odpovídáme

Připravili jsme pro vás odpovědi na základní otázky. V případě, že na nás máte další dotazy, napište nám anebo zavolejte na naši Mobito zákaznickou linku. Rádi vaše dotazy zodpovíme.

Chci změnit email. Co mám dělat?

Jak si mohu odblokovat Mobito?

Jak mohu zablokovat své Mobito?

Na bankovní účet mi nedošla platba, kterou jsem si z Mobita vybil/a. Co mám dělat?

Kde najdu možnost blokace Mobita, zrušení Mobita, případně potvrzení transakce?

Plánujete vytvořit aplikaci i pro telefony s jiným operačním systémem než je iOS a Android?

Pokud vyměním iPhone za Android či obráceně, musím změnit také nastavení svého Mobita anebo postačí si stáhnout jinou aplikaci?

Jaká je velikost Mobito aplikace? Je možné ji stáhnout přes mobilní data?

Mohu využívat aplikaci Mobito i s telefony s operačním systémem Windows Phone?

V jakém internetovém prohlížeči si mohu otevřít Mobito portál?