Vy se ptáte, my odpovídáme

Připravili jsme pro vás odpovědi na základní otázky. V případě, že na nás máte další dotazy, napište nám anebo zavolejte na naši Mobito zákaznickou linku. Rádi vaše dotazy zodpovíme.

Jak mohu nabít Mobito převodem z bankovního účtu?

Jakými volbami mohu na svém telefonu ovládat Mobito prostřednictvím Zpráv na displej?

Může si Mobito k bankovnímu účtu připojit i disponent tohoto bankovního účtu?

U jakých virtuálních operátorů si mohu Mobitem dobít kredit pro volání?

Podporuje Mobito identifikaci za pomocí NFC (near field communications)?

Mohu poslat peníze i někomu, kdo nemá Mobito?

Používám virtuálního operátora BLESKmobil/Tesco Mobile, bude mi Mobito fungovat?

Jak si mohu změnit bezpečnostní text?

Kde a jak nejrychleji zjistím zůstatek na Mobitu?

Souhlasil/a jsem se zasíláním marketingových nabídek. Marketingové nabídky již dostávat nechci. Co mám dělat?