Vy se ptáte, my odpovídáme

Připravili jsme pro vás odpovědi na základní otázky. V případě, že na nás máte další dotazy, napište nám anebo zavolejte na naši Mobito zákaznickou linku. Rádi vaše dotazy zodpovíme.

Chci si změnit telefonní číslo. Co mám dělat?

Co mám dělat, když chci přijímat platby Mobitem na více telefonních číslech v rámci mé společnosti?

Mohu Mobitem platit za služby a zboží svým dodavatelům?

Mám Mobito a chci změnit operátora. Co mám dělat?

Co je bezpečnostní text?

Funguje Mobito v telefonech s operačním systémem Windows Phone?

Zapomněl/a jsem heslo do Mobito portálu. Co mám dělat?

Při aktivaci ovládání Zpráv na displej mi nepřišel ověřovací kód. Co mám dělat?

Proč musím vyplňovat čestné prohlášení o tom, že Mobito nevyužívám pro své podnikání?

Co je to Bezpečnostní listina?