Vy se ptáte, my odpovídáme

Připravili jsme pro vás odpovědi na základní otázky. V případě, že na nás máte další dotazy, napište nám anebo zavolejte na naši Mobito zákaznickou linku. Rádi vaše dotazy zodpovíme.

Zapomněl/a jsem heslo do Mobito portálu pro obchodníky. Co mám dělat?

Jak zjistím transakce vytvořené konkrétním pracovníkem nebo v konkrétní pobočce?

Jak zjistím aktuální zůstatek Mobita?

Jak si mohu připojit dalšího/další Pokladního/í? (Pokladní mají možnost generovat účty k zaplacení a mají přehled o vlastních vygenerovaných transakcích)

Jak si mohu připojit dalšího/další Správce? (Správci mohou spravovat konkrétní pobočku v rámci Mobita a mají přehled o transakcích v rámci této pobočky)

Je možné  připojit více internetových obchodů k jednomu Mobitu?

Koho mám kontaktovat a co mám udělat, když se chci zapojit do Mobita?

Jak se mohu propojit s Mobitem?