Vy se ptáte, my odpovídáme

Připravili jsme pro vás odpovědi na základní otázky. V případě, že na nás máte další dotazy, napište nám anebo zavolejte na naši Mobito zákaznickou linku. Rádi vaše dotazy zodpovíme.

Odeslal/a jsem zákazníkovi účet k zaplacení z Mobito web terminálu. Jak se dozvím o výsledku transakce?

Je možné odeslat účet k zaplacení na telefonní číslo, na němž není Mobito zaregistrované?

Vygeneroval/a jsem účet k zaplacení a odeslal/a ho na chybné telefonní/Mobito číslo zákazníka. Co mám dělat?

Může zákazník zamítnout účet k zaplacení, který mu byl odeslán, například z důvodu uvedení chybné částky?

Mohu zrušit již odeslaný účet k zaplacení?

Mám určitý dotaz/požadavek/stížnost. Na koho se mám obrátit?

Kde je možné ověřit stav transakce? Jak transakci vyhledám?

Je možné refundovat již autorizovanou platbu? Jak na to?

Jakými údaji se musím prokázat při volání na Mobito linku pro obchodníky?

Zapomněl/a jsem bezpečnostní text. Co mám dělat?