Vy se ptáte, my odpovídáme

Připravili jsme pro vás odpovědi na základní otázky. V případě, že na nás máte další dotazy, napište nám anebo zavolejte na naši Mobito zákaznickou linku. Rádi vaše dotazy zodpovíme.

Co to je bezpečnostní text a kde ho najdu?

Jak mohu změnit frekvenci vypořádání prostředků z Mobita konkrétní pobočky/společnosti?

Na bankovní účet mi nedošla platba, která měla být vypořádána z mého Mobita. Co mám dělat?

Zákazník zaplatil za zboží/službu v mém e-shopu (přes Mobito web tlačítko), jak se dozvím o výsledku transakce?

Co to je vypořádání Mobita a jak funguje?

Mohou zákazníci poslat peníze přímo na mé Mobito aniž by pokladní (zaměstnanec) zákazníka identifikoval/a?

Jaký je časový limit pro potvrzení účtu k zaplacení zákazníkem? Lze tento limit nastavit?

Jak si mohu změnit heslo do Mobito web terminálu?

Zákazník si vybral platbu Mobito kódem. Jak se dozvím o výsledku transakce?

Vygeneroval/a jsem účet k zaplacení z pokladního terminálu/Mobito web terminálu, ale zákazníkovi tento účet nepřišel. Co mám dělat?