Vy se ptáte, my odpovídáme

Připravili jsme pro vás odpovědi na základní otázky. V případě, že na nás máte další dotazy, napište nám anebo zavolejte na naši Mobito zákaznickou linku. Rádi vaše dotazy zodpovíme.

Při aktivaci ovládání Zpráv na displej mi nepřišel ověřovací kód. Co mám dělat?

Pokud vám opakovaně nepřichází ověřovací kód do vašeho telefonu, postupujte prosím následovně:

  1. Zdarma zavolejte Mobito na *135*#.
  2. Po zobrazení menu z Mobita odejděte, počkejte několik minut, poté vypněte a znovu zapněte svůj telefon a následně iniciujte zaslání ověřovacího kódu ještě jednou.
  3. Jakmile na svůj telefon obdržíte ověřovací kód, pokračujte v aktivaci Mobita.
  4. V případě, že vám ověřovací kód nepřijde ani po tomto úkonu, váš telefon pravděpodobně nepodporuje ovládání Mobita prostřednictvím Zpráv na displej.

V případě, že jste v posledním roce měnili SIM kartu, je pravděpodobné, že tato SIM karta ještě není pro službu Zpráv na displej aktivována v síti mobilního operátora. V tomto případě kontaktujte svého mobilního operátora s žádostí o pomoc.

Telefony, které nepodporují ovládání Mobita přes Zprávy na displej

Telefony, které nepodporují ovládání Mobita prostřednictvím Zpráv na displej anebo s tímto způsobem ovládání mohou mít problémy:

  • Telefony s operačním systémem Windows Phone 7.x (Mobito na telefonech s OS Windows Phone 8.x lze používat prostřednictvím Zpráv na displeji)
  • Blackberry Bold 9790
  • Palm Pre
  • Samsung GT-5230 – nestabilní chování

Potřebujete odpověď upřesnit? Zeptejte se nás