Vy se ptáte, my odpovídáme

Připravili jsme pro vás odpovědi na základní otázky. V případě, že na nás máte další dotazy, napište nám anebo zavolejte na naši Mobito zákaznickou linku. Rádi vaše dotazy zodpovíme.

Na jakých bankovních účtech jsou evidovány Mobito zůstatky?

Funguje Mobito v telefonech s operačním systémem Windows Phone?

Proč musím dávat při aktivaci Mobita souhlas s inkasem?

Jak aktivuji Mobito ve svém novém telefonu?

Zapomněl/a jsem heslo do Mobito portálu. Co mám dělat?

Při aktivaci ovládání Zpráv na displej mi nepřišel ověřovací kód. Co mám dělat?

Kolik Mobito stojí?

Proč musím vyplňovat čestné prohlášení o tom, že Mobito nevyužívám pro své podnikání?

Mám mobilní telefon na dvě SIM karty (tzv. dual SIM telefon) a při aktivaci Mobito aplikace mi nepřicházejí aktivační SMS zprávy. Co mám dělat?

Co je to Bezpečnostní listina?