Vy se ptáte, my odpovídáme

Připravili jsme pro vás odpovědi na základní otázky. V případě, že na nás máte další dotazy, napište nám anebo zavolejte na naši Mobito zákaznickou linku. Rádi vaše dotazy zodpovíme.

Chci si změnit telefonní číslo. Co mám dělat?

Mohu Mobitem platit za služby a zboží svým dodavatelům?

Co mám dělat, když chci přijímat platby Mobitem na více telefonních číslech v rámci mé společnosti?

Mám Mobito a chci změnit operátora. Co mám dělat?

Co je bezpečnostní text?

Jak získám daňový doklad k platbě Mobitem?

Je bezpečné platit předem na internetu?

Jaká je role Mobita při požadavku na vrácení peněz mezi dvěma uživateli Mobita?

Jak si aktivuji Mobito z České spořitelny a připojím k Mobitu bankovní účet?

Jak si aktivuji Mobito jako klient Raiffeisenbank?