Vy se ptáte, my odpovídáme

Připravili jsme pro vás odpovědi na základní otázky. V případě, že na nás máte další dotazy, napište nám anebo zavolejte na naši Mobito zákaznickou linku. Rádi vaše dotazy zodpovíme.

Poslal jsem peníze Mobitem někomu jinému. Co mám dělat?

Zaplatil jsem Mobitem a obchodník částku neobdržel / Zaplatil/a jsem Mobitem a obchodník dostal nesprávnou částku. Co mám dělat?

Mohu si Mobito nabít jinou měnou, než je česká koruna? Například eurem či dolarem?

Jaká je maximální částka, kterou si mohu nabít své Mobito?

Jak je nabití a vybití Mobita zpoplatněné?

Jak dlouho trvá vybití Mobita a jak poznám, že se povedlo?

Jak dlouho trvá nabití Mobita a jak poznám, že se povedlo?

Potřebuji pro Mobito datové přenosy, tarif či internet v mobilu?

Na jakých telefonech mohu Mobito používat?

Jaké jsou limity Mobita?