Vy se ptáte, my odpovídáme

Připravili jsme pro vás odpovědi na základní otázky. V případě, že na nás máte další dotazy, napište nám anebo zavolejte na naši Mobito zákaznickou linku. Rádi vaše dotazy zodpovíme.

Účet k zaplacení vypršel. Co mám dělat?

Z jakých důvodů může být platba Mobitem zamítnuta?

Jakou nejvyšší částkou mohu Mobitem zaplatit?

Dostal/a jsem účet k zaplacení, který jsem neočekával/a. Co mám dělat?

Omylem jsem potvrdil/a účet k zaplacení. Co mám dělat?

Chci reklamovat zboží/službu, kterou jsem zaplatil/a Mobitem. Co mám dělat?

Omylem jsem zaplatil/a a koupil/a si tak zboží, které jsem nechtěl/a. Co mám dělat?

Jak rychle přijde účet k zaplacení do mého telefonu?

Jak rychle probíhá placení Mobitem?

Mám chybu na výpisu plateb. Co mám dělat?