Vy se ptáte, my odpovídáme

Připravili jsme pro vás odpovědi na základní otázky. V případě, že na nás máte další dotazy, napište nám anebo zavolejte na naši Mobito zákaznickou linku. Rádi vaše dotazy zodpovíme.

Mám podezření, že někdo moje Mobito používá neoprávněně. Co mám dělat?

Ukradli mi počítač/telefon. Co mám dělat?

Můj telefon, počítač, email či bankovní účet byl napaden hackerem. Co mám dělat?

Ztratil/a jsem své přihlašovací údaje do emailu. Co mám dělat?

Mám Mobito a chci změnit operátora. Co mám dělat?

Chci si změnit telefonní číslo. Co mám dělat?

Jak mohu kontaktovat zákaznický servis?

Zapomněl/a jsem bezpečnostní text. Co mám dělat?

Zapomněl/a jsem PIN kód. Co mám dělat?

Jak si můžu nastavit limit pro placení Mobitem?