Vy se ptáte, my odpovídáme

Připravili jsme pro vás odpovědi na základní otázky. V případě, že na nás máte další dotazy, napište nám anebo zavolejte na naši Mobito zákaznickou linku. Rádi vaše dotazy zodpovíme.

Jak mohu zrušit registraci do Mobita?

Jaký je rozdíl mezi registrací do Mobita z internetového bankovnictví a webu Mobita?

Potřebuji si pro funkčnost služby instalovat nějaké dodatečné certifikáty, které slouží k zabezpečení služby?

Jak zajistíte, aby mé telefonní číslo nepoužil pro registraci do Mobita jiný zákazník?

Mohu být přihlášený/á do Mobita zároveň z telefonu i v Mobito portálu?

Je možné využívat jedno Mobito na více mobilních telefonech zároveň?

Mohu nastavit dětem používání služby Mobito a být informován/a formou SMS o proběhlých transakcích?

Kde mohu získat ceník a Všeobecné obchodní podmínky Mobita?

Jaké osobní údaje o mně uchovává Mobito a jaké jeho partneři?

Kde si mohu stáhnout svou smlouvu s Mobitem?