Vy se ptáte, my odpovídáme

Připravili jsme pro vás odpovědi na základní otázky. V případě, že na nás máte další dotazy, napište nám anebo zavolejte na naši Mobito zákaznickou linku. Rádi vaše dotazy zodpovíme.

Je možné si nastavit upozornění, např. SMS, upozorňující na blížící se nulový zůstatek v mém Mobitu?

Mohu nabít/vybít cizí Mobito?

Pokud dojde k blokaci mého telefonu zablokuje se i mé Mobito?

Mohu mít na jednom Mobitu napojených více bankovních účtů zároveň?

Jsou kódy pro vytočení zpráv na displej shodné pro všechny mobilní operátory?

Jakým způsobem mohu ovládat Mobito přes zprávy na displej?

Probíhá při registraci do Mobita kontrola v registrech dlužníků, případně v bankovních registrech?

Pokud si zruším své Mobito, jak dlouho budou uchovávány mé osobní údaje?

Mohu se zaregistrovat s telefonním číslem zahraničního operátora?

Existuje věkový limit pro zřízení Mobita?