Vy se ptáte, my odpovídáme

Připravili jsme pro vás odpovědi na základní otázky. V případě, že na nás máte další dotazy, napište nám anebo zavolejte na naši Mobito zákaznickou linku. Rádi vaše dotazy zodpovíme.

Potřebuji pro Mobito speciální nastavení mého telefonu (přístupový bod)?

Je zpoplatněn kód pro vytočení zpráv na displej, který používám pro Mobito?

Pokud chci používat Mobito, jak si mohu aktivovat datový tarif?

Odkud si mohu stáhnout Mobito aplikaci (Android, iPhone) pro svůj mobilní telefon?

Lze přes Mobito nastavit pravidelné platební příkazy?

Mohu trvale blokovat výzvy k platbě od vybraných zdrojů?

Omylem jsem prozradil/a svůj PIN kód, popřípadě heslo. Co mám dělat?

Mohu řešit platby Mobitem také na infolinkách operátorů a bank?

Jaká je nejnižší částka, kterou mohu platit?

Mohu si své Mobito nabít v průběhu samotného nákupu při kterém zjistím, že nemám dostatečné finanční prostředky pro platbu?