Upozornění pro klienty České spořitelny: dočasná nedostupnost registrace Mobita z internetového bankovnictví, nabíjení Mobita a plateb z připojeného účtu

Vážení uživatelé Mobita,

 

v současné chvíli není možné se registrovat z internetového bankovnictví České spořitelny a zprovoznit si službu Mobito ve Vašem mobilním telefonu (propojit Mobito s bankovním účtem). Rovněž není možné si nabít Mobito a platit z připojeného účtu této banky. Na zprovoznění služby již pracují kolegové z České spořitelny.

 

I nadále můžete využít registraci přímo ze stránek Mobita a připojení účtu České spořitelny dokončit později. Nabíjení Mobita je možné jednoduše prostřednictvím bankovního převodu. O znovuzprovoznění registrace, nabíjení Mobita a plateb z připojeného účtu České spořitelny vás budeme informovat ihned, jakmile to bude možné.

 

V případě dalších dotazů kontaktujte naši Mobito zákaznickou linku pomocí kontaktního formuláře. Omlouváme se za případné komplikace.

 

Hezký den,

Mobito tým

« zpět