Ukončení služby Mobito – časté dotazy pro zákazníky

.

Proč jste se rozhodli ukončit službu Mobito?

Službu Mobito jsme spustili v září roku 2012 s vizí vytvořit online platformu pro mobilní platby v České republice. Naše očekávání byla velice ambiciózní.  Po více než třech letech provozu je pro nás služba stále finančně neúnosná. I přes tuto skutečnost jsme se poučili a získali mnoho cenných zkušeností, ze kterých se snažíme čerpat i nadále. Stále však věříme původní vizi, a to že se placení postupně přesune do mobilních zařízení. Aby se tak stalo, chce to čas, dostatečnou penetraci z řad obchodníků, stoprocentní uživatelskou zkušenost, nadšení zákazníků a ještě něco navíc. Zákazníkům musí placení mobilem dávat smysl.

.

Kdy byla služba Mobito oficiálně ukončená?

Provoz služby Mobito jsme oficiálně ukončili k 1.12. 2015.

.

Co pro mě fakticky znamená ukončení služby Mobito?

Pokud máte ve svém Mobitu zůstatek, tento zůstatek Vám zašleme na Váš vybíjecí bankovní účet, který jste si k Mobitu již dříve nastavili. Zůstatky budeme průběžně vybíjet do konce prosince 2015. K 1.12.2015 jsme také ukončili Vaši smlouvu o užívání služby a přestala fungovat mobilní aplikace Mobito a Mobito portál. V případě, že v Mobitu žádný zůstatek nemáte, nemusíte nic dělat. Vaši smlouvu jsme automaticky ukončili.

.

Jak zjistím, jaký mám zůstatek v Mobitu?

Výši zůstatku v Mobitu jste obdrželi v e-mailu s ukončením služby Mobito, zaslaný 1.12.2015.

.

Jak se dostanu k penězům, které mám v Mobitu?

V případě, že máte v Mobitu zůstatek, začneme je průběžně vybíjet do konce prosince 2015. Číslo bankovního účtu, na který zůstatek odešleme, jsme Vám zaslali v e-mailu v den vypnutí celé služby 1.12.2015.

.

Uživatelé se zůstatkem, u kterých neevidujeme nastavený žádný vybíjecí bankovní účet, mohou zaslat číslo bankovního účtu prostřednictvím e-mailu. Po ověření identity zůstatek z Mobita zašleme zpět na bankovní účet. Do konce prosince 2015 přednostně vypořádáváme zákazníky, kteří nás požádali o vybití 30.11.2015. Vaši žádost o vybití budeme průběžně vyřizovat. Děkujeme za Vaši trpělivost při zpracování. O zůstatek můžete požádat nejpozději do 5 let ode dne ukončení služby, tedy do 30. listopadu 2020.

.

Mohu své peníze v Mobitu ještě utratit u některého z Mobito obchodníků?

V současné chvíli toto již není možné. Služba Mobito byla ukončena k 1.12. 2015.

.

Musím se přihlásit o své peníze?

Ne, o své peníze se přihlásit nemusíte. Pokud máte k Mobitu nastavený vybíjecí bankovní účet, zůstatky budeme průběžně vybíjet do konce prosince 2015

Uživatelé se zůstatkem, u kterých neevidujeme nastavený žádný vybíjecí bankovní účet, mohou zaslat číslo bankovního účtu prostřednictvím e-mailu. Po ověření identity zůstatek z Mobita zašleme zpět na bankovní účet. Do konce prosince 2015 přednostně vypořádáváme zákazníky, kteří nás požádali o vybití 30.11.2015. Vaši žádost o vybití budeme průběžně vyřizovat. Děkujeme za Vaši trpělivost při zpracování. O zůstatek můžete požádat nejpozději do 5 let ode dne ukončení služby, tedy do 30. listopadu 2020.

.

Co se stane s penězi, o které se nepřihlásí uživatelé ani po pěti letech?
Zatím nevíme, jak s penězi, o které se nepřihlásí jejich majitel, naložíme. Je to přeci jen ještě brzo. Nicméně pokud se tak stane, peníze pravděpodobně použijeme pro charitativní účely.

.

Do kdy mám čas se o své peníze přihlásit?

Přihlásit se o svůj zůstatek můžete nejpozději do 5 let od ukončení služby, tedy do 30. listopadu 2020.

.

Nenašli jste odpověď na Váš dotaz?

Napište nám

« zpět