Ukončení služby Mobito – časté dotazy pro obchodníky

Připravili jsme pro Vás odpovědi na časté otázky v souvislosti s ukončením služby Mobito.

.

Proč jste se rozhodli ukončit službu Mobito?

Službu Mobito jsme spustili v září roku 2012 s vizí vytvořit online platformu pro mobilní platby v České republice. Naše očekávání byla velice ambiciózní. Po více než třech letech provozu je pro nás služba stále finančně neúnosná. I přes tuto skutečnost jsme se poučili a získali mnoho cenných zkušeností, ze kterých se snažíme čerpat i nadále. Stále však věříme původní vizi, a to že se placení postupně přesune do mobilních zařízení. Aby se tak stalo, chce to čas, větší rozšíření služby mezi obchodníky, dostatečné využití zákazníky, jejich nadšení a ještě něco navíc. Zákazníkům musí placení mobilem dávat smysl.

.

Mám informovat své zákazníky o ukončení služby Mobito?

Ne, není potřeba, abyste informovali Vaše zákazníky o ukončení služby Mobito.
Všechny zákazníky služby Mobito jsme informovali k 30. září 2015 zasláním e-mailu a zprávy do Mobito aplikace. Nicméně pokud uznáte za vhodné Vaše zákazníky informovat o této skutečnosti, je to plně ve Vaší kompetenci.

.

Pracujete na nové službě, která Mobito nahradí?

Ne, aktuálně nepracujeme na vývoji nové služby, která by službu Mobito mohla nahradit.

.

Jak a kdy dojde k vyrovnání za poslední uskutečněné platby?

K vyrovnání, tedy odečtení peněz z Vašeho Mobita obchodníka a následnému připsání těchto prostředků na bankovní účet, dojde automaticky dle Vašeho nastavení po půlnoci za předchozí období, a to nejpozději do 30. listopadu 2015.

.

Jak se mohu přihlásit do obchodnického Mobito portálu?

Do obchodnického Mobito portálu se můžete přihlásit zde.

.

Jak bude po ukončení služby naloženo s osobními údaji, které jsem Vám poskytl/a?

S Vašimi osobními údaji budeme pracovat v souladu se zákonem o ochraně osobních údajů. Údaje budeme archivovat po dobu následujících pěti let.

.

Co mám dělat, když naše společnost nedostala výpověď o ukončení služby Mobito?
Jestliže Vaše společnost neobdržela výpověď služby Mobito, kontaktujte nás prosím prostřednictvím kontaktního formuláře. Do kontaktního formuláře prosím uveďte jméno Vaší firmy, identifikační číslo, adresu sídla firmy a kontaktní údaje statutárního zástupce Vaší společnosti. Co nejrychleji Vás budeme kontaktovat.

..

Nenašli jste odpověď na Váš dotaz?

Napište nám.

.

Hledáte časté otázky pro zákazníky a živnostníky?

Časté otázky pro zákazníky a živnostníky používající Mobito najdete zde.

« zpět