Služba Mobito ukončí svůj provoz k 1. prosinci 2015

.

S politováním oznamujeme, že k 1. prosinci 2015 ukončujeme provoz služby Mobito. Z tohoto důvodu vypovídáme všem zákazníkům služby v souladu s odst. 11.5 Všeobecných podmínek poskytování Služby Mobito Zákazníkům smlouvy o užívání služby Mobito z důvodu jejího ukončení.

.

Výpovědní lhůta činí 2 měsíce a začíná běžet od prvního dne následujícího měsíce po doručení výpovědi. Všechny smlouvy budou ukončeny po uplynutí stanovené výpovědní lhůty, a to k 30. listopadu 2015.

.

Službu Mobito jsme spustili v září roku 2012 s vizí vytvořit online platformu pro mobilní platby v České republice. Naše očekávání byla velice vysoká a ambiciózní.  Po více než třech letech provozu je pro nás služba stále finančně neúnosná. I přes tuto skutečnost, která nás nesmírně mrzí, jsme se poučili a získali mnoho cenných zkušeností, ze kterých se snažíme čerpat i nadále. Stále však věříme naší původní vizi, a to že se placení postupně přesune do našich mobilních zařízení. Aby se tak stalo, chce to čas, větší rozšíření služby mezi obchodníky, dostatečné využití zákazníky, jejich nadšení a ještě něco navíc. Zákazníkům musí placení mobilem dávat smysl.

 .

Služba Mobito bude ukončena k 1. prosinci  2015. K tomuto datu přestane fungovat mobilní aplikace a Mobito portál. Po uplynutí výpovědní lhůty budou případné zůstatky zákazníků automaticky odeslány na jejich bankovní účty. Zákazníci se zůstatkem v Mobitu byly emailem informováni kam jim budou peníze odeslány v případe, že jsou jejich bankovní účty evidovány.

.

Máte v Mobitu peníze a nevíte, jesli evidujeme váš bankovní účet pro vybití peněz?

O tom, že neevidujeme k Mobitu vybíjecí bankovní účet jsme příslušné zákazníky informovali v e-mailu s výpovědí smlouvy. V případě, že jste jedním se zákazníků a nemáte k Mobitu nastavený vybíjecí bankovní účet a přejete si vybít zůstatek, odepište prosím na email s výpovědí smlouvy anebo nás kontaktujte pomocí kontaktního formuláře. Do odpovědi uveďte mobilní telefonní číslo, na kterém je Vaše Mobito registrované, a číslo bankovního účtu, kam si přejete Váš zůstatek vybít. V případě, že o zůstatek nepožádáte do 30. listopadu 2015, můžete tak učinit i po tomto termínu, nejpozději však do 5 let ode dne ukončení služby, tj.  do 30. listopadu 2020.

.

Máte další otázky?

Připravili jsme seznam častých dotazů zákazníků a obchodníků k ukončení služby.

 .

Děkujeme Vám za důvěru a za využívání služby Mobito.

Mobito tým

« zpět